- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

FiT Distribution isi propune afaceri de 15 mil. $, in crestere cu 50%

17 Mar, 11:07 • Redactia DailyBusiness
Magazinele online PCfun si ElectroFun, operate de compania FiT Distribution, vizeaza sa atinga anul acesta o cifra totala de afaceri de 15 milioane dolari, in crestere cu 50%, estimand valoarea pietei romanesti de comert online la 275 milioane dolari, potrivit oficialilor companiei.
FiT Distribution isi propune afaceri de 15 mil. $, in crestere cu 50%

PCfun.ro, ce activeaza in domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor GSM, a inregistrat in 2007 o crestere a cifrei de afaceri de 2,5 ori fata de anul anterior, pana la circa 7,5 mil. euro, estimand pentru anul 2008 o cota de piata de 5%.

„Online-ul a devenit o alternativa de cumparare din ce in ce mai cautata de clienti datorita, in primul rand, varietatii produselor si rapiditatii achizitiei. Consideram ca trebuie sa ne axam pe asigurarea diversitatii produselor la preturi atractive, disponibilitatii informatiilor, functionalitatii site-ului si pe dezvoltarea logisticii”, a declarat Madalin Durca, directorul de marketing PCfun.ro.

PCfun.ro a inregistrat, de la inceputul anului 2008, aproape 1.500 de comezi online numai din Bucuresti. In 2007, ponderea comezilor primite din Capitala a fost de 31%, Capitala fiind urmata de Transilvania cu 18% din totalul comenzilor, Moldova si Muntenia, fiecare cu aproximativ 16%.

Categoriile de produse care au acumulat cele mai mari vanzari pentru PCfun.ro au fost notebook-urile, PC-urile, componentele de calculator, monitoarele, televizoarele LCD si camerele foto. In 2008, magazinul online mizeaza pe cresteri ale acelorasi categorii de produse.

Totodata, ElectroFun.ro, magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, are ca obiectiv major anul acesta extinderea pe verticala, dar si abordarea unor noi zone. In 2007, anul lansarii portalului ElectroFun.ro, site-ul a inregistrat afaceri de circa 3 mil. euro, conform oficialilor companiei.

„Segmentul pe care activam este unul complex si cu un potential de crestere important, de aceea, intentia noastra este de a dezvolta pe verticala toate aceste categorii, prin aducerea in online a produselor unor marci cunoscute. Anul acesta, ne vom ocupa si de dezvoltarea unor zone noi, inclusiv aceea dedicata bebelusilor si tinerelor mame”, a declarat Magda Stoica, directorul de vanzari PCfun/ElectroFun.ro

In 2008, ElectroFun.ro se va concentra pe segmentul de produse pentru gatit, frigidere si ingrijire personala si estimeaza ca in intervalul martie – aprilie va inregistra aproximativ 2.500 de comenzi.

PCfun.ro a fost lansat la mijlocul anului 2006 si acopera produse din domeniul tehnologiei informatiei si electronice, printre brandurile comercializate numarandu-se Acer, Asrock, Asus, A-Data, Biostar, Canon, Compro, Dell, Fujitsu-Siemens, Microsoft, Sony Ericsson sau Toshiba.

ElectroFun.ro a fost lansat la inceputul lunii octombrie 2007, fiind de asemenea operat de catre compania FiT Distribution. Printre brandurile comercializate se numara AEG, Arctic, Beko, Braun, Chicco, Electrolux, Indesit, Kenwood, Panasonic, Philips, Rohnson, Rowenta, Samsung, Whirlpool sau Zanussi.

Fit Distribution este o companie infiintata in 2002 ce activeaza pe piata de distributie din Romania, intentionand sa se listeze la Bursa de Valori Bucuresti in 2009. Fit Distribution detine doua magazine online – PCFun.ro, lansat in 2006, si Electrofun.ro, deschis in octombrie.

Printre principalii concurenti ai ElectroFun/PCFun.ro se numara eMag, magazin online ce detine o cota de piata de circa 70%, PCGarage, MarketOnline.ro sau Kumparaturi.ro.

Urmărește Daily Business pe Google News