Platforma, denumita WebSphere Commerce, este similara cu cea utilizata de companii precum Sony sau Ikea, conform oficialilor Flamingo. Aceasta va fi lansata in cursul lunii curente si va asigura o interactiune mai directa cu clientii, prin oferirea unui sistem de asistenta mai avansat, au spus reprezentantii Flamingo.
Practic, in momentul in care un client doreste sa achizitioneze un produs de pe unul din cele patru site-uri ale companiei Flamingo International (Flanco.ro, Flamingo.ro, FDC.ro sau Flamingo.info – n.r.), clientul este redirectionat pe platforma IBM WebSphere Commerce, unde acesta va avea la dispozitie mai multe optiuni de comanda in ceea ce priveste produsul ales. Noua platforma de comert online ofera o viteza mai mare de procesare a informatiilor, beneficiind si de o interfata multi-tasking ce poate fi personalizata si care permite o productivitate marita.
„Avand in vedere faptul ca vanzarile online inregistreaza o rata de crestere importanta, precum si faptul ca Internetul influenteaza in proportie de aproximativ 20% vanzarile inregistrate pe alte canale, serviciul de e-commerce reprezinta o prioritate strategica pentru grupul Flamingo International”, a spus Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.
„Retailul online va deveni pentru Flamingo International o divizie comerciala distincta, ma astept ca aceasta sa fie mai productiva decat cea a oricarui competitor de pe segmentul de retail online din Romania”, a mai declarat Rizek.
In momentul in care se va lansa platforma, in cursul acestei luni, va putea fi accesata si direct, printr-o adresa web, dar vor fi disponibile si link-uri catre platforma pe toate cele patru site-uri comerciale ale companiei Flamingo. Pe platforma vor fi disponibile toate produsele Flamingo, Flanco si Flanco World, a explicat pentru DailyBusiness un purtator de cuvant al grupului Flamingo.
Websphere Commerce Enterprise permite administrarea unor site-uri web complexe, specializate in comertul online business-to-business si business-to-consumer, au spus oficialii Flamingo.
Alaturi de platforma WebSphere Commerce, Flamingo International va utiliza un program aditional, IBM Sales Center – un software care permite implementarea optiunilor de prezentare a catalogului de produse, de management al comenzilor si al promotiilor, precum si a facilitatilor de merchandising, in scopul acordarii reprezentantilor centrului suportul necesar pentru deservirea clientilor.
„Acest suport reprezinta nu numai un alt canal de vanzare, ci un sistem integrat care permite monitorizarea permanenta a intregii afaceri. Aceasta solutie va permite de asemenea o clara segmentare si targetare a clientilor, in functie de profilul acestora sau de vizitele inregistrate pe site, personalizand site-ul la fiecare accesare. In ceea ce priveste volumul tranzactiilor, noua platforma va avea posibilitatea de a sustine mii de tranzactii pe ora”, a spus Rizek
Conform reprezentantilor companiei, solutia implementata de catre Flamingo International va evolua in viitor prin activarea unor noi optiuni, in functie de nevoile pietei si ale clientilor.