„Pe primul semestru al anului, canalul de online s-a dezvoltat puternic, mai ales datorita promotiilor uneori mai vizibile pe Internet decat in magazinele traditionale. Pe intreg anul, estimez ca eFlamingo.ro va genera circa 5% din afacerile totale ale Flamingo”, a spus Simion.
Luni, 18 august, compania a anuntat ca va genera afaceri de circa 106 mil. euro pe 2009.
„In functie de fondurile disponibile, pana la finele anului nu este exclus sa investim in dezvoltarea online-ului cateva zeci de mii de euro. Nu va fi o relansare cu tam-tam, dar tot timpul este loc de mai bine”, a mai spus Simion.
Portalul eFlamingo.ro a fost lansat in aprilie 2008. Pana in prezent, investitiile in magazinul online al companiei au depasit 100.000 euro.
In prezent, Flamingo opereaza 85 magazine fizice la nivel national.
Principalii concurenti ai Flamingo pe piata autohtona sunt Altex, Domo, precum si Depozitul de Calculatoare, eMag.