- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

FlorideLux.ro mizeaza pe afaceri de 360.000 euro si extinderea activitatii in 2010

22 Sep, 11:26 • Redactia DailyBusiness
Grupul FlorideLux.ro, care opereaza magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro si www.coroane.ro, dar si florariile offline FlorideLux, mizeaza pe o crestere cu 80% a cifrei de afaceri in acest an, pana la 360.000 de euro, si planuieste investitii de 30.000 de euro in doua noi locatii.
FlorideLux.ro mizeaza pe afaceri de 360.000 euro si extinderea activitatii in 2010

„De la inceputul acestui an am investit aproximativ 27.000 de euro in relansarea site-ului FlorideLux.ro si planuim sa deschidem in perioada imediat urmatoare doua noi florarii offline in Bucuresti, in zonele Decebal si Floreasca, cu o investitie medie de 15.000 de euro pentru fiecare locatie”, a declarat Marius Dosinescu, business development manager in cadrul FlorideLux.ro.

Acesta a subliniat, de asemenea, ca are in plan extinderea retetelei de florarii prin franciza si in alte orase cheie din Romania.

FlorideLux.ro reprezinta in acest moment aproximativ 50% din business-ul derulat de grup, in timp ce www.brazidecraciun.ro si www.coroane.ro detin 30% respectiv 20%. Florariile offline se estimeaza ca vor reprezenta 40% din afacerile grupului pana in 2011.

Previziunile oficialului companiei indica, in acelasi timp, cresterea numarului de comenzi operate de FlorideLux.ro, atat in mediul online cat si in cel offline, de la 2.500 in 2009 la 7.500 pana la finele anului in curs.

„Estimarea privind triplarea numarului de buchete, aranjamente florale, cosuri cu flori si plante vandute clientilor nostri are la baza revizuirea politicii de preturi, dar si planurile de extindere la nivel national prin livrari in sistem propriu, francizare si deschiderea de florarii proprii”, a mai spus Marius Dosinescu.

In ceea ce priveste clientii tinta ai FlorideLux.ro, Dosinescu a decretat ca acestia sunt barbati si femei cu varste cuprinse intre 19 si 60 de ani, persoane implicate activ in societate, apartinand claselor sociale de mijloc si inalte.

„Femeile reprezinta 20% din clientii FlorideLux.ro, in timp ce barbatii ocupa 80%. Pentru acest tip de persoane lipsa de timp devine din ce in ce mai acuta, iar florariile online, la mare cautare prin prisma comoditatii oferite, reprezinta modalitatea cea mai simpla de a face cadouri inedite”, a mai spus oficialul companiei.

In acest moment, comenzile medii inregistrate de FlorideLux.ro se ridica in jurul valorii de 400 de lei, cu TVA. Cu toate acestea, exista si categorii de clienti care efectueaza comenzi chiar si de 1.200 de lei, cu TVA.

Proiectul FlorideLux.ro face parte din portofoliul companiei Avantaj NET Developments. Grupul FlorideLux.ro este detinut de Marius Ghenea, in proportie de 70%, si de Marius Dosinescu, cu 30% dintre actiuni.

Urmărește Daily Business pe Google News