In 2010, afacerile companiei au insumat 275.000 de euro, in crestere cu 40% fata de 2009. Anterior, FlorideLux.ro estimase afaceri de 360.000 de euro.
„Anul acesta ne-am fixat un target mult mai indraznet, o cifra de afaceri de 500.000 de euro, bazandu-ne pe proiectele pe care urmeaza sa le lansam. Aceasta estimare cuprinde atat vanzarile B2B, cat si vanzarile B2C”, a declarat Marius Dosinescu, business development manager in cadrul grupului FlorideLux.ro.
Cea mai mare comanda inregistrata la nivelul grupului in 2010 a fost de circa 20.000 de euro, prin care o persoana juridica a achizitionat peste 700 brazi in ghiveci, in timp ce valoarea medie a comenzilor pe www.brazidecraciun.ro a fost de 100 de euro. Valoarea medie a comenzilor pentru www.floridelux.ro s-a ridicat la 45 de euro, iar valoarea comenzilor pentru www.coroane.ro a fost de 130 de euro.
Pentru acest an, grupul isi mai propune sa lanseze alte doua magazine online pe piata locala, www.DecoratiunideCraciun.ro si www.GradinideLux.ro, precum si extinderea retelei de florarii offline.
Floridelux.ro are cea mai mare pondere in totalul cifrei de afaceri a grupului, de aproximativ 65%, in timp ce www.brazidecraciun.ro are o pondere de 25%, iar www.coroane.ro contribuie cu 10% din business.
Proiectul FlorideLux.ro face parte din portofoliul companiei Avantaj NET Developments. Grupul FlorideLux.ro este detinut de Marius Ghenea, in proportie de 70%, si de Marius Dosinescu, cu 30% dintre actiuni.