Reprezentantii companiei au declarat ca, dupa relansare, in care s-au investit 30.000 euro, site-ul este mai usor de utilizat, categoriile de produse fiind aranjate dupa tipul de flori cautat, dar si in functie de evenimentele importante ale anului. Cele mai cautate aranjamente florale vor fi promovate si prin descrieri video.
Strategia de business a magazinului online vizeaza, pe langa comercializarea propriu-zisa a florilor si plantelor, promovarea de aranjamente florale pentru apartamente si birouri. Prin adaugarea acestor noi servicii, se urmareste targetarea lanturilor hoteliere, a companiilor si proprietatilor private, au transmis reprezentantii firmei.
„Oferta va fi de acum inainte improspatata si imbogatita constant, in functie de perioada sau cererile exprese ale clientilor. Oferta este destinata unui public vast, de la persoane fizice pana la mari companii” a declarat Marius Dosinescu, director general Gravity Design.
Magazinul Online FlorideLux.ro are la baza soft-ul de administrare si management AvantajCMS, realizat de compania Avantaj Net.
Echipa FlorideLux.ro este formata din specialisti in plantarea, cresterea si ingrijirea plantelor carora li se adauga un departament dedicat pentru design si creare aranjamente florale. Proiectul FlorideLux.ro face parte din portofoliul companiei Gravity Design, alaturi de coroane.ro, brazidecraciun.ro, sau dsmcosmetic.ro.
Printre concurentii FloriDeLux.ro se numara eFloral.ro, 4ladies.ro sau buchete.ro.
Resurse suplimentare: