Ygsp.ro se adreseaza tinerilor, fiind un produs multimedia si interactiv, urmand sa exploateze domenii precum fotbal, masini, freestyle, motoare si video games.
„Investim in tineri tocmai pentru ca sunt o nisa neacoperita in Romania. Nu putem face publice cifrele privind investitia in acest proiect, insa ne asteptam sa recuperam investitia in circa un an de zile. Mai exista astfel de nise pe care dorim sa le exploatam insa nu putem da momentan mai multe detalii”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Gazeta Sporturilor.
In ceea ce priveste creativitatea modulelor de publicitate acestia au declarat ca nu exista constrangeri. „Faptul ca este un produs online ne permite sa abordam orice idee de promovare. Avem chiar in primul numar cateva reclame la Prigat, Toyota, BRD sau Gamebookers, module diferite de orice existent pe alte site-uri in acest moment”, au adaugat reprezentantii gsp.
Echipa editoriala a ygsp.ro este condusa de Theo Jumatate si este formata din George Stucan, Cristi Scutariu si Costas Mincu, scrie Augustin Roman, directorul de dezvoltare al gsp.ro, pe blogul sau.