In prezent, pe Shop.GSP.ro se comercializeaza carti si DVD-uri, urmand ca in viitor sa fie disponibile, urmare a parteneriatelor incheiate, tricouri, sorturi si alte echipamente sportive.
„Latura de e-commerce constituie o componenta cheie pentru consolidarea brandului GSP in online si fidelizarea cititorilor. Strategia GSP vizeaza pe termen lung agrearea de parteneriate cu cluburile sportive, insa, pentru moment, Shop.GSP.ro va comercializa produse marca GSP”, a spus Roman.
In prezent produsele sunt trimise cumparatorilor prin Posta Romana, compania avand in vedere incheierea unui parteneriat cu o firma de curierat, in functie de necesitatile magazinului virtual.
Magazinul online a fost realizat de Sellerator, platforma de servicii e-commerce integrate, fondata in parteneriat de F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, si Kondiment, care ofera seturi de solutii personalizate celor ce doresc sa-si extinda afacerea sau sa realizeze noi proiecte in mediul online.
GSP.ro a atras in aprilie un numar de 1,27 milioane vizitatori unici si a generat 34,4 mil. de afisari, fiind cel mai vizitat site de sport din Romania.