„In functie de raspunsul pietei la acest pachet, disponibil pana la sfarsitul acestui an, vom vedea daca vom prelungi oferta si pentru primele luni ale anului viitor”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Carmen Sebe, CEO Gecad ePayment.
Oferta pastreaza toate functionalitatile solutiei clasice BRD ePayment, de la procesarea platilor online pana la serviciile antifrauda si de suport 24/ 7, la un comision preferential de 2,9%+1 euro pentru fiecare tranzactie realizata de magazinul online. Totodata, compania lanseaza pe piata o noua gama de servicii de Internet marketing cu scopul de a sprijini dezvoltarea comertului electronic autohton, prin eficientizarea investitiilor pentru promovarea pe web.
„ePayment Start Up si pachetul de servicii de internet marketing sunt prima componenta a strategiei pe care am adoptat-o pentru 2009 si care va pune accent pe acordarea de suport magazinelor online romanesti pentru a depasi cu bine urmatoarea perioada. Obiectivul nostru este de a incuraja cat mai multe companii sa adopte Internetul ca si canal de vanzari”, a precizat Sebe.
Totodata, Gecad ePayment a dat o noua infatisare site-ului propriu www.epayment.ro, intregul proiect durand circa 4 luni. „Site-ul a fost dezvoltat intern pentru ca dispunem de toate resursele necesare, incepand cu partea de grafica panala, continut si interfata de administrare, prin urmare nu este vorba despre investitii financiare. Daca ar fi sa cuantificam cumva aceste resurse, probabil valoarea proiectului s-ar situa la in jur de 9.000 – 10.000 de euro”, a precizat Carmen Sebe.