Participantii la campanie isi pot crea prin intermediul widget-ului o lista cu telefoanele lor preferate, pe care ulterior o pot afisa pe blog-uri, in retele sociale si in pagini online personale.
Campania a inceput pe data de 29 iunie si se va incheia pe 14 iulie, pana in prezent peste 100 de site-uri implementand widget-ul, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ionut Oprea, seful Standout. Campania a fost prezenta de la inceput pe sase dintre cele mai vizitate blog-uri din Romania, printre care Zoso.ro, Piticu.ro sau Arhiblog.ro.
„Blogul este un instrument personal, prin care utilizatorii se exprima. Ei bine, acesta este primul banner prin care utilizatorii se exprima, si care devine informativ si engaging pentru audienta fiecarui blog participant in campanie”, a adaugat Ionut Oprea.
La finalul campaniei, un juriu va desemna participantul care a avut cel mai vizibil „wishlist” din concurs si va intra in posesia premiului, un Nokia N97.
„Cel mai vizibil nu inseamna neaparat si cel mai vizitat. Conteaza si originalitatea si creativitatea cu care acel widget este implementat pe site-ul propriu, cum este promovat”, a explicat Oprea.
Acesta sustine ca astfel de campanii sunt mai eficiente decat bannerele clasice, din cel putin doua motive. In primul rand, widget-ul se duce viral la un numar mare de bloggeri, pagini personale sau profile de pe retele sociale. Oricine il poate adopta. „Estimam ca pana la data de 14 iulie vor adopta widget-ul peste 200 de posesori de pagini personale. Or, daca Germanos ar fi platit bannere pentru aceste 200 de pagini, in mod sigur ar fi fost o campanie mai scumpa pentru ei”, a explicat Oprea pentru DailyBusiness.ro. El nu a precizat valoarea contractului cu Germanos.
Seful Standout considera ca acest gen de campanii virale vor deveni din ce in ce mai intalnite, cea pentru Germanos putand da startul unui nou trend pe segmentul de publicitate online din Romania, in special datorita implicarii directe a utilizatorilor si a unei vizibilitati mai mari a campaniilor in mediul online.