A doua cea mai raspandita activitate a utilizatorilor de Internet este primirea sau trimiterea de e-mailuri (58%) si lecturarea stirilor (55%).
Pentru tinerii sub 25 de ani muzica este o activitate la fel de importanta ca si citirea stirilor, astfel ca in cazul a 49% din trei ascultarea sau descarcarea de muzica reprezinta una dintre cele trei activitati desfasurate, fata de 42% care urmaresc stirile pe Internet.
Lecturarea stirilor pe Internet este practicata mai ales de persoanele cu varsta intre 35 si 55 de ani, 72% considerand aceasta activitate printre cele trei importante, fata de 54% dintre persoanele intre 25 si 35 de ani si 42% tinerii sub 25 de ani.
In acelasi timp, vizionarea de filme sau urmarirea unor programe TV pe Internet este o activitate proprie mai ales persoanelor sub 34 de ani: 27% dintre tinerii sub 24 de ani si 21% dintre persoanele intre 25 si 34 de ani plaseaza aceasta activitate intre primele trei, fata de doar 9% persoane intre 35 si 54 de ani.
Activitatile web 2.0 raman in continuare pe un segment de nisa in Romania, cu doar 13% dintre respondenti care numesc blog-urile printre cele mai importante trei activitati pe Internet. Jocurile online au fost fost indicate de 10% dintre cei care au participat la Studiu, in timp ce retelele sociale sunt in topul principalelor activitati desfasurate pe Internet pentru 6% dintre ei.
Studiul a fost realizat in luna septembrie 2009 pe un esantion national de 338 de utilizatori de Internet.
GfK Romania este parte a Grupului GfK si se afla pe piata autohtona din 1992.