GfK Romania completeaza numarul companiilor multinationale membre IAB Romania, alaturi de Orange, ING, Gemius si Smart Adserver sau Danone. Astfel, IAB Romania reuneste in acest moment 52 de membri.
„Grupul GfK este preocupat constant de mediul digital, iar de cativa ani oferim si clientilor din Romania solutii inovative in cercetarea online. Prin parteneriatul cu IAB Romania ne vom implica activ in sustinerea si dezvoltarea industriei online in Romania”, a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.
La randul sau, Ioana Anescu director executiv IAB Romania a declarat ca GfK este membru sau partener IAB in mai multe tari europene, dezvoltand impreuna cu asociatiile locale proiecte de cercetare pentru industrie, se arata intr-un comunicat de presa al IAB.
“Prin acest membership ne dorim si noi, pe plan local, sa devenim mai activi in zona de cercetare si sa putem furniza membrilor, in special si industriei in general, materiale si informatii utile si relevante, in mod constant”, a declarat Ioana Anescu, director executiv IAB Romania.
Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste companii din domeniul publicitatii pe Internet, respectiv regii de media, agentii de publicitate, furnizori de serviciiin domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni.
GfK Romania este compania de cercetare prezenta pe piata locala din 1992, cu o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane euro in 2010.
Activitatile GfK Romania sunt structurate in patru segmente, respectiv custom research, consumer panel, retail and technology si media.