Companiile care folosesc sistemul de publicitate AdWords au acum optiunea de a afisa o reclama sub forma de banner pe paginile vizualizate pe telefonul mobil, in loc de o reclama in format text, cum era posibil pana acum.
Atunci cand utilizatorul activeaza reclama, o pagina web noua, a firmei care plateste publicitate, i se deschide pe telefonul mobil.
Alte companii care ofera servicii similare sunt Yahoo, AdMob si Third Screen, detinuta de AOL, precum si Microsoft.
Totusi, este probabil ca Google sa nu fie in prea mare intarziere fata de competitorii sai, avand in vedere ca rata de utilizare a Internetului pe telefonul mobil este inca scazuta, comenteaza un analist citat de presa internationala. De asemenea, si advertiserii se afla deocamdata in faza de teste initiale pentru a intelege ce impact au reclamele afisate in acest mediu.
Un avantaj pe care Google l-ar putea avea fata de alti competitori, in acest context, este faptul ca advertiserii platesc numai pentru afisarile pe care utilizatorii fac click, sistem care i-ar putea atrage catre noul sistem anuntat de Google, mai spun analistii.