Pe intreg anul, Google a generat venituri de 29,3 mld. $ si profit de 8,5 mld. $, in crestere cu 30% fata de profitul din 2009.
„Suntem foarte multumiti de performanta din 2010 si privim cu optimism spre 2011 si mai departe”, a spus Patrick Pichette, director financiar al Google. „Continuam sa investim agresiv in noi produse si servicii”.
Veniturile generate din advertising pe motorul de cautare au continuat sa creasca atingand valoarea de 28,2 mld. $ pe intreg anul, in crestere cu 24% fata de 2009. Pichette a subliniat ca business-urile non-traditionale ale Google sunt in crestere rapida. De exemplu, veniturile YouTube s-au dublat in 2010 fata de 2009, a spus Pichette analistilor, desi nu a oferit date concrete.
Google si-a marit numarul de angajati in 2010 cu 23%, pana la 24.400.
Tot in 2010, Google a intrat printr-un birou in Romania, urmand sa se implice in dezvoltarea si localizarea de produse pe piata locala.