Studiourile Universal precizeaza ca Google nu a primit sau platit bani pentru acest lucru. Companiile au colaborat cu firma de web design si de marketing Big Spaceship pentru a crea acest joc.
Utilizatorii din SUA, Canada, Australia, Noua Zeelanda, Germania, Marea Britanie si Franta pot castiga diverse premii daca rezolva enigmele din joc. Premiul cel mare este un Volkswagen Touareg 2, care apare de asemenea in filmul „Bourne Ultimatum”.
Printre celelalte premii oferite, se numara carduri de debit MasterCard cu cate 1.000 de dolari, aparate Apple iPhone si calatorii.
Filmul „Bourne Ultimatum”, al treilea film din seria „Bourne”, contine o scena care implica motorul de cautare Google. Potrivit directorilor studioului, ideea lansarii acestui joc a pornit de la o scena din film in care personajele cautau informatii pe Internet.
Acesta este al doilea joc pe Internet realizat de Google, primul fiind legat de filmul „Codul lui Da Vinci”, produs de studiourile Sony Pictures.
Subiectul jocului este inspirat de cele trei filme din seria „Bourne”, cu Matt Damon in rolul principal. Jucatorii vor intra in pielea unui fost angajat al CIA, al carui scop este de a-l cauta pe agentul fugar Jason Bourne. Actiunea jocului se desfasoara pe trei continente si include colectarea de indicii pentru a rezolva misterul despre identitatea lui Bourne.