- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Google renunta la publicitatea pe print

21 Jan, 15:27 • Redactia DailyBusiness
Google va opri activitatile pe segmentul de vanzare de publicitate pe ziarele traditionale, deoarece aceasta nisa nu produce suficiente venituri. Miscarea reprezinta reprezentand un prim esec major pentru companie, care a incercat sa isi extinda advertising-ul si in afara Internetului, a scris Reuters.
Google renunta la publicitatea pe print

Google va inchide programul de publicitate pe print in 28 februarie, conform blog-ului oficial al companiei.

Serviciul lansat acum 2 ani a fost creat pentru a ajuta ziarele sa atraga venituri prin intermediul advertiserilor Google, ce iti puteau extinde activitatea si pe acest segment.

Pentru Google, care si-a format renumele aproape total in mediul online, inchiderea acestei divizii reprezinta un esec rar.

Vanzarea de publicitate pe print din SUA a fost in 2007 de 42,2 mld. $ (circa 32 mil. euro), in scadere de la maximul inregistrat in 2000, cand valoarea acestui segment a fost de 48,7 mld. $.

Urmărește Daily Business pe Google News