Directorii executivi ai Publicis si Google au precizat ca vor incerca sa dezvolte publicitate de tipul open source (concept conform caruia produsul final este accesibil oricui pentru imbunatatiri ulterioare) si au subliniat ca proiecte inovative sunt din ce in ce mai necesare. Acestia au spus ca ideile originale sunt esentiale in viitor, si au exemplificat prin faptul ca reclamele inserate in jocuri au prins din ce in ce mai mult avant in ultima perioada.
Rezultatele colaborarii, instrumentele si informatiile de business, nu vor fi licentiate de catre cele doua companii, urmand a fi puse la dispozitia industriei de publicitate.
„Este posibil ca ceea ce va fi creat sa duca la dezvoltarea publicitatii open-source” a declarat Eric E. Schmidt, director executiv al Google.
Google, care obtine bani din publicitatea online facilitand publicarea de reclame online, promoveaza adoptarea unor standarde comune pentru industrie.
„Metodele analitice nu sunt suficiente pentru a ajuta agentiile sa ajunga la publicul tinta si sa evalueze impactul reclamelor”, a continuat Maurice Lévy, director executiv al Publicis, citat de New York Yimes.
Anul acesta se estimeaza ca piata mondiala a publicitatii online va ajunge la valoarea de 49,5 mld.$, in crestere cu 22% in comparatie cu anul precedent, conform unui studiu eMarketer.