Aplicatia ajuta firmele sa administreze mai bine listele cu potentialii clienti, usurand contactarea persoanelor interesate de serviciile oferite de firme, ceea ce are ca rezultat imbunatatirea vanzarilor, relateaza NewsIn.
Produsul „Salesforce Group Edition” va inlocui actualul produs „Salesforce Team Edition” si va face parte din oferta de intrare de gama, destinata companiilor mici si mijlocii.
Scopul produsului este sa simplifice introducerea intr-un sistem CRM a informatiilor despre persoanele care fac click pe reclamele Google. Utilizatorii pot folosi sistemul CRM al Salesforce pentru a crea campanii de publicitate online folosind Google AdWords.
Cand un vizitator al unui site isi introduce informatiile de contact pentru a primi mai multe detalii despre produse, informatiile sunt adaugate automat in sistemul CRM al Salesforce. Agentii de vanzari pot vedea ce cuvinte cheie au cautat vizitatorii inainte de a face click pe o reclama, pot sa localizeze vizitatorii pe Google Maps si le pot trimite documente folosind suita de aplicatii de birou Google Docs.
Noul produs a fost lansat la un pret promotional, pentru luna iunie, de 600 de dolari pe an. Produsul va costa, din luna iulie, 1.200 de dolari pe an.
In urma intelegerii dintre cele doua companii, Salesforce.com va pastra intreaga suma obtinuta din abonamente si un procent mic din incasarile de pe urma reclamelor. Google va primi cea mai mare parte din veniturile din publicitate.
Ca parte a intelegerii, Salesforce.com va deveni distribuitor autorizat al platformei Google AdWords in 42 de tari in care Salesforce are birouri de vanzari.
„Cele doua companii vor folosi strategii de marketing si campanii promotionale comune, pentru a se putea adresa unui numar sporit de clienti din intreaga lume”, a declarat vicepresedintele responsabil cu strategia din cadrul Salesforce.com, Bruce Francis.