Schmidt a mai spus ca vrea ca televiziunile britanice sa lucreze cu Google pentru a dezvolta continut.
Google TV, care permite utilizatorilor sa amestece continutul online cu cel TV pe un televizor, prin folosirea unui browser, a fost lansat in octombrie in SUA.
Serviciul a fost intampinat cu reactii diverse si a fost blocat imediat de trei retele importante de televiziune din SUA.O mare parte din industria TV, ca si difuzorii de stiri si operatorii telecom, privesc cu prudenta Google si acuza de multe ori compania ca le „fura” veniturile din publicitate fara a contribui la costurile presupuse de crearea de continut, relateaza Mediafax.
Adresandu-se celor mai importante nume din televiziunea britanica, Schmidt a cautat sa dea asigurari ca nu este cazul de suspiciuni si ostilitate.”Unii s-au temut, in SUA, ca vrem sa concuram cu retelele de televiziune sau cu creatorii de continut. De fapt, intentia noastra este exact opusul. Vrem sa sustinem industria continutului prin oferirea unei platforme deschise unde sa evolueze urmatoarea generatie de televiziune, la fel cum Android este o platforma deschisa pentru urmatoarea generatie de telecomunicatii mobile. Anticipam ca vom lansa Google TV in Europa la inceputul anului viitor”, a aratat el.
Google TV nu a prins foarte bine pe piata americana, iar Logitech International, care furnizeaza echipamentele necesare pentru instalarea serviciului, a redus preturile la 99 de dolari pe set in luna iulie, de la un nivel initial de 299 de dolari.Google s-a aratat demult interesata de zona televiziunii, unde spera sa obtina o noua sursa de venituri din publicitate.
Desi detine cel mai popular site de continut video din lume, YouTube, Google nu a reusit inca sa-si faca loc pe piata TV.Achizitia Motorola Mobility, anuntata saptamana trecuta, ar putea sustine ambitiile companiei in zona televiziunii. Motorola este cel mai mare furnizor de decodoare digitale din lume si livreaza echipamente pentru numerosi operatori de cablu TV din SUA.