Achizitia se va incheia in 2-3 saptamani, fiind o afacere din care ambele companii vor avea de castigat, spun analistii.
Feedburner este folosit de bloggeri pentru a vinde reclama pe feed-urile lor RSS si XML, precum si pentru a oferi statistici despre trafic pe Web.
„Google se extinde din ce in ce mai mult pe diverse platforme de publicitate. Pe langa reclamele text, compania se extinde si pe nisa publicitatii video prin achizitia YouTube si DoubleClick. Este normal ca grupul sa-si doreasca sa intre si pe piata de publicitate feed”, a spus LeeAnn Prescott, director de cercetare la compania de marketing online Hitwise. „FeedBurner este deocamdata singura companie care ofera acest serviciu exclusiv pe aceasta nisa”, a adaugat Prescott.
FeedBurner s-a format in 2003, pana in prezent fiind beneficiarul unor investitii in valoare de 10 mil.$, facute de fonduri internationale. Compania a inregistrat o crestere a numarului de vizitatori cu 204% intre aprilie 2006 si aprilie 2007, ajungand la cateva milioane de abonati.