Desi oficiali ai Google au dezvaluit testul beta in cadrul unui summit de marketing auto, publicitatea gadget va fi disponibila pentru toate categoriile, odata cu lansarea oficiala ce va avea loc in vara.
Aplicatiile bazate pe HTML ofera advertiserilor optiunea de a adauga reclamelor statice optiuni realizate in limbajul de programare Flash, miscare video, livrare in timp real.
„Acestea nu trebuie sa fie foarte complexe. Oricine poate construi un site web poate dispune de o reclama gadget”, a spus Zal Bilimoria, marketing manager al acestei aplicatii.
Advertiserii nu vor avea nevoie de costuri de hosting pentru a rula reclamele de tipul Gadget Ads, ale caror dimensiuni si caracterisitici vor fi reglementate de recomandari ale IAB (Internet Advertising Bureau).
Reclamele vor fi plasate prin intermediul sistemelor de licitatie, permitand astfel marketerilor sa aleaga site-urile publisherilor in functie de tematica si de pret.
Indiferent de forma de plata, respectiv CPC (cost per click) sau CPM (cost per mie), serviciile Gadget Ads vor fi integrate in bugetul existent al AdSense (sistemul de publicitate online Google dedicat publisherilor).