Nielsen Company va furniza date demografice pentru platforma de publicitate dezvoltata Google. Aceasta permite clientilor de publicitate sa cumpere spoturi la 94 de retele de televiziune, printr-o interfata online personalizata, care functioneaza dupa modelul motorului de cautare Google.
Michael Steib, directorul platformei de publicitate Google, a explicat ca prin aceasta colaborare, Google va afla informatii despre publicul tinta al reclamelor. „Aparatul ne spune daca televizorul este in functiune sau nu, insa el nu ne spune cine sta in fata televizorului. Contractul cu Nielsen ne va permite sa imbunatatim platforma de publicitate Google”, a declarat Steib.
Google este liderul mondial in cautarea de date prin Internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. In 2006, compania a cumulat venituri totale de peste 10 miliarde de dolari si un profit net de circa 3 miliarde de dolari. Google are peste 10.600 de angajati in intreaga lume.
Nielsen Company este o corporatie internationala de media, prezenta in peste 100 de tari, printre care si Romania. Nielsen Company detine, printre altele, compania de cercetare a audientelor TV Nielsen Media Research, firma de cercetare in marketing ACNielsen si publicatiile „The Hollywood Reporter” si „Brandweek”.