„Bugetul alocat pentru Romania in 2009 este de 600.000 $. Dupa sase luni, vom reevalua evolutia proiectului in tara si, in functie de rezultate, putem creste sau scadea aceasta suma, dupa necesitati”, a declarat pentru DailyBusiness.ro William Sparring, director executiv GoShopping.com SUA, care coordoneaza direct si zona EMEA.
Pentru dezvoltarea, intretinerea portalului si incheierea de noi contracte, compania are in Romania in prezent 10 angajati.
„Dupa ce compania se va extinde si in Marea Britanie, Germania si Franta, vom angaja noi programatori, tot romani, care sa se ocupe si de aceste piete”, a mai spus Sparring.
In prezent, portalul atrage circa 1.500 de vizitatori unici pe zi, conform oficialilor companiei. Pana la finalul anului in curs, compania americana vrea sa atraga in Romania 80.000 de unici pe zi si 300-400 de magazine online inscrise.
Compania nu urmareste sa genereze venituri in primii doi ani de activitate in tara, axandu-se pe castigare de cota de piata si extinderea operatiunilor. Sursele de venituri provin de la compania mama ce are 12 ani vechime.
Principalii concurenti ai GoShopping.com pe piata autohtona sunt Price.ro, ShopMania.ro sau Indecis.ro.