- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Grija pentru imaginea companiei, dusa la extrem: Angajatii au coduri vestimentare si pentru lumile virtuale

08 Oct, 14:45 • Redactia DailyBusiness
Tot mai multe companii din Marea Britanie sunt preocupate sa realizeze coduri vestimentare si de comportament pentru avatarele angajatilor, personaje virtuale care ii reprezinta pe acestia, si implicit pe companii, in societatile virtuale precum Second Life, scrie The Telegraph.
Grija pentru imaginea companiei, dusa la extrem: Angajatii au coduri vestimentare si pentru lumile virtuale

Mai mult decat atat, consultantii in afaceri chiar recomanda acest lucru, intrucat angajatilor li se cere sa isi aleaga un avatar sau un personaj pentru a reprezenta compania in intalnirile online cu diversi clienti, iar o alegere nepotrivita ar putea dauna imaginii companiei.

Angajatii trebuie, de asemenea, incurajati sa foloseasca avatare separate pentru uzul personal si cel profesional, pentru a evita sa afecteze in vreun fel imaginea angajatorilor.

Urmărește Daily Business pe Google News