„Traficul site-urilor de televiziuni din cadrul grupului creste foarte mult in timpul transmisiunilor in direct a unor evenimente sociale sau politice considerate importante de marea parte a populatiei, precum dezbaterile din preajma alegerilor sau modificarile de lege. Astfel ca am avea tot interesul sa exploatam spatiul publicitar din paginile web in care sunt disponibile aceste inregistrari”, a spus el.
Ditoiu a spus ca doreste sa afiseze bannere pe aceste pagini dedicate „editiilor speciale” ale emisiunilor TV, dar si sa insereze spoturi publicitare la inceputul si la sfarsitul acestor clipuri video.
Aceeasi strategie va fi aplicata si in cazul site-ului Money Line, care se va lansa in cursul acestei luni, spun oficialii grupului.
Spatiul publicitar al site-urilor Realitatea TV si Money Line este vandut de catre regia de publicitate Boom, apartinand companiei de media online NetBridge.
Referindu-se la veniturile obtinute de grupul de media din publicitatea online, Ditoiu a spus ca acestea sunt „incomparabil mai mici decat cele obtinute din vanzarea spatiului din publicatii tiparite sau din posturile de televiziune detinute”. Managerul nu a precizat care este valoarea acestor venituri.
„Site-urile care aduc cele mai mari venituri grupului sunt cele ale televiziunilor, respectiv Realitatea , Money Channel si Romantica”, a mai spus Ditoiu.
Oficialul a mai spus ca toate stirile din site-urile grupului, atat din cele de televiziune, cat si din cotidiene, vor fi grupate intr-un portal de stiri, pentru a facilita accesul rapid al utilizatorului la informatiile prezentate in aceste site-uri.
Grupul Realitatea Catavencu va mai lansa alte doua televiziuni pana la sfarsitul anului, respectiv Wedding Channel si Cooking Channel.