Stirea a aparut pentru prima oara pe doua blog-uri – TechCrunch si AllThingsD -, ulterior fiind confirmata de New York Times care citeaza surse familiare cu aceste plecari.
Cei trei directori sunt Qi Lu, vicepresedinte executiv responsabil cu tehnologia motorului de cautare Yahoo si advertising pe acesta, Brad Garlinghouse, vicepresedinte senior responsabil de segmentul de comunicatii prin serviciul de mail al companiei si Vish Makhijani, vicepresedinte senior implicat in dezvoltarea motorului de cautare Yahoo.
Yahoo nu a confirmat plecarile, dar imediat a trimis presei un comunicat in care compania isi exprima increderea totala intr-o echipa de management „foarte talentata si pasionata”.
In paralel cu aceste plecari, Wall Street Journal a scris joi ca Yahoo urmareste o reorganizare importanta, prin care compania va centraliza diviziile de mail, cautare si homepage intr-o singura organizatie globala, pentru a perfectiona coordonarea intre servicii si vanzari.
Wall Street Journal a citat oameni familiari cu aceasta miscare a Yahoo.
Miscarea vine pe fondul recent incheiatului acord de publicitate pe care Yahoo l-a incheiat cu Google, Yahoo incercand totodata sa convinga investitorii de faptul ca potentialul companiei conduse de Jerry Yang este foarte mare si poate genera venituri substantial mai mari.