„Este vorba despre o datorie recunoscuta de cei de la Boom. Au platit pana in prezent 20% din datorie, iar la un moment dat s-au oprit. Dupa mai multe negocieri, in care noi le-am propus tot felul de variante fara rezultat, am decis actionarea lor in instanta”, a spus Augustin Roman pentru DailyBusiness.ro.
Gsp.ro a intrerupt contractul cu regia de publicitate Boom la 1 februarie, anul acesta. Tot atunci, Gsp.ro a anuntat ca publicitatea pe site-urile sale a inceput sa fie vanduta prin Intact Interactive.
Printre brandurile „vandute” de Intact Interactive, divizie condusa de Magdalena Zander, se numara gsp.ro, antena3.ro, jurnalul.ro, sfin.ro si financiarul.ro, reteaua de siteuri locale roportal.ro si altele.
Gsp.ro a realizat in 2008 afaceri de 2,1 mil. euro si a obtinut o marja de profit net de 20%, adica circa 420.000 euro, conform reprezentantilor site-ului.
Pentru 2009, oficialii Gsp.ro au anuntat anterior ca urmaresc pastrarea unui share revenue de 10-11% din intreaga piata de online si o pondere a profitului similara, de 20% din cifra de afaceri.
Au mai scris pe acest subiect, pe blogurile proprii,
Orlando Nicoara si Augustin Roman