„Pot spune ca, uitandu-ma pe estimarile de acum un an, nu am gresit foarte mult”, a spus Sorin Danilescu, director de dezvoltare, intr-un articol gazduit de blogul lui Augustin Roman
Acest nivel al veniturilor situeaza site-ul la un nivel al cotei de piata de 12-13% din toata piata de publicitate online, conform lui Danilescu.
Pentru 2009, oficialul Gsp.ro a anuntat ca urmareste pastrarea unui share revenue de 10-11% din intreaga piata de online si o pondere a profitului similara, de 20% din cifra de afaceri.
„O marja de 20% profit in online este un target relativ usor de atins. Puteti sa va convingeti de acest lucru peste 2-3 luni, dupa depunerea la Registrul Comertului a rezultatelor Internet Corp, Softnews, eJobs Corp, F5 Webcorp, Media Pro Interactive si Gazeta Online”, a mai spus Danilescu.
Dupa ce a intrerupt contractul cu regia de publicitate Boom, la 1 februarie, publicitatea pe Gsp.ro ar putea fi vanduta de Intact Interactive, regie cu care Gsp se afla in discutii avansate.