Stirile „inteligente” sunt articolele care trateaza subiecte in care se face referire la diverse tipuri de inovatii.
Editorii Reuters au lucrat impreuna cu inginerii agentiei Hyunday Carat Fusion pentru a crea un algoritm ce poate evidentia, prin intermediul anumitor termeni si subiecte predefinite, stirile ce au continut „inteligent”.
Articolele ce vor gazdui reclamele din campania „Smart” a Hyunday au subiecte ce variaza de la noile descoperiri in domeniul tehnologiilor si al electronicelor pana la filme lansate recent, care propun diverse tehnici de filmare sau de alta natura, inovatoare. Aria insa e destul de larga astfel incat sa includa si subiecte politice, economice si sociale, din cele aproximativ 30.000 de articole publicate zilnic de Reuters.
Campania are ca punct de interes principal lansarea SUV-ului Veracruz, dar va promova si alte modele de masini marca Hyunday. Publicul tinta il reprezinta oamenii de afaceri si intelectualii. In functie de dotari, Veracruz are preturi cuprinse intre 27.000 $ si 35.000 $.
„Am ales Reuters pentru a ne promova campania prin aceasta modalitate datorita audientei crescute a agentiei de presa”, a spus Jackie Watanabe, media supervisor la Carat Fusion.
Campania „Smart” va avea loc si pe Reuters Sign din Times Square, transmitand stirile ce apar pe canalul virtual al brandului Hyunday pentru aproximativ 1,5 mil. de oameni zilnic.