iCEE.fest a centralizat si anunțat astăzi cifrele ediției de anul
acesta. Tot
azi, organizatorii au lansat un număr limitat de bilete la un preț
redus cu 75% pentru cei care doresc să isi asigure un loc pentru
ediția 2018, care va avea loc în 14 si 15 iunie 2018.
Noile
bilete se pot comanda aici.
„Evenimentele
dornice să raporteze cifre impresionante pentru sponsori comunică
numărul de „intrări”. Adică, dacă ar fi să translatăm un
indicator din domeniul digital, se raportează vizitatorii unici, nu
absolut unici. Sponsorii sunt importanți si pentru noi, dar sursa
noastră principală de venit rămân biletele, asa că nu e cazul să
cosmetizăm
cifrele, ele arată foarte bine și așa cum sunt: numărul exact și
corect de participanți este 3.397, la peste 4.100 de bilete vândute
– diferența e constituită de cei care, deși aveau bilet,
probabil cumpărat de companii, nu au venit si nici n-au făcut
biletul cadou altcuiva„,
explică Dragos
Stanca,
organizator al festivalului.
Iată
mai jos cifrele exacte ale ediției 2017:
Si
câteva informații mai serioase:
Referindu–se
la
acest
aspect,
organizatorii
apreciază
că
raportul
cafea/alcool
a
fost
unul
corect,
respectându-se
în acest sens
spiritul
festivalului.
Prezentările
de la iCEE.fest
2017
vor fi disponibile în curând, via iCEE.academy
și in aplicația festivalului, doar pentru participanții care dețin
un cod de bilet valid.
iCEE.fest
este posibil, în primul rând, datorită celor care au cumpărat
bilete, fie ca vorbim despre companii sau persoane fizice.În
al doilea rând, datorită sponsorilor: Orange,
alături de festival încă de la prima ediție, BCR,
Volkswagen,
Carrefour,
Xaxis,
EY
Romania
și NN
Romania.
Parteneri
au mai fost: KLM,
Uber,
Beanz
Café,
Smart
Ad
Server,
iFuse,
TP
Link,
Pepsi,
Syscom
Digital,
Ciuc,
Aqua
Carpatica,
Logitech,
Gateway,
Zelist,
Ubikubi,
The
Home,
Zest
Collective,
Boiron.