- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

IDC: Piata de publicitate online globala a scazut pentru al doilea trimestru consecutiv

06 Aug, 11:35 • Redactia DailyBusiness
Piata de online advertising a scazut la nivel global cu 5% in trimestrul doi, a doua scadere trimestriala consecutiva, a scris Wall Street Journal citand un studiu al companiei de cercetare IDC.
IDC: Piata de publicitate online globala a scazut pentru al doilea trimestru consecutiv

IDC estimeaza ca piata de publicitate online mondiala va continua sa scada in trimestrele trei si patru fata de aceleasi perioade ale lui 2008 si ca acest segment s-ar putea sa nu revina pe crestere decat dupa mijlocul lui 2010.

„Vestea buna este ca lucrurile nu se vor mai agrava in industria publicitatii online”, a spus Karsten Weide, analist IDC.

Pe trimestrul doi al anului curent, valoarea pietei de publicitate online a scazut cu 5%, pana la 13,9 mld. $ (9,6 mld. euro), fata de 14,7 mld. $ in aceeasi perioada a anului precedent.

Scaderea pietei a fost resimtita in cea mai mare parte a globului, cu exceptia regiunilor Asia-Pacific, inclusiv Japonia, care a inregistrat cresteri modeste.

Vanzarile de publicitate online din SUA au inregistrat scadere de circa 7%, pana la 6,2 mld. $ (4,3 mld. euro). Veniturile rezultate din vanzarile de bannere au scazut cu 12%.

Urmărește Daily Business pe Google News