- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Ideea unui site romanesc: Cum iti controlezi costurile cand mergi in supermarket? Iti faci lista cu preturi de acasa

09 Apr, 12:30 • emanuel.ceciu
Firma Hello! Consumer Interaction, agentie de comunicare in domeniul retailului, a lansat saptamana aceasta primul site de asistenta la cumparaturi din Romania, Suricata.ro, care centralizeaza ofertele marilor magazine de bunuri de larg consum si ofera utilizatorilor posibilitatea sa isi faca online o lista de cumparaturi, in care sunt incluse nu numai produsele, ci si preturile de la raft ale acestora.
Ideea unui site romanesc: Cum iti controlezi costurile cand mergi in supermarket? Iti faci lista cu preturi de acasa

Site-ul agrega produsele mai multor mari retaileri de pe piata din Romania, utilizatorii putand alege din fata computerului produsele pe care doresc sa le cumpere, cu preturile aferente, facandu-si o lista de cumparaturi pe care ulterior o pot scoate la imprimanta. Acestia au astfel un control marit asupra costului necesar achizitiei de produse.

In prezent, Suricata.ro agrega produse ale retailerilor Cora, Plus, Real si Interex, urmand ca in urmatoarele luni sa incheie contracte si cu alti retaileri locali.

Din punct de vedere financiar, in primele 6 luni oficialii firmei nu se asteapta sa genereze profit. Nivelul costurilor se va ridica la cateva zeci de mii de euro, cheltuieli derivate din crearea site-ului, promovare, concursuri cu premii.

„Cand se va dubla numarul de retaileri cu siguranta se va dubla si efortul depus pentru mentenanta site-ului. Dupa primele 6 luni avem convingerea ca site-ul va avea profit, iar obiectivul nostru pentru finalul anului financiar este sa ajungem la break-even. Veniturile vor veni din publicitate pe site, din partea retailerilor si a producatorilor, dar si din alte proiecte si parteneriate ce vor mai aparea”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Marilena Istratescu, managing partner al Hello! Consumer Interaction, cu o experienta de peste 7 ani in marketing si publicitate.

Compania a fost infiintata anul trecut.

Intrebata cum controleaza corectitudinea preturilor produselor companiilor partenere cu Suricata.ro, Istratescu a spus ca pe site sunt afisate produsele care sunt prezente in cataloagele de oferte ale retailerilor. „Daca exista modificari de preturi de ultim moment ale produselor expuse in cataloage si suntem informati de aparitia acestor modificari, cu siguranta noi vom actualiza site-ul cu noile informatii. Este responsabilitatea retailerilor sa aiba o relatie onesta cu clientii lor, iar noi ne bazam pe corectitudinea partenerilor nostri”.

Sursele de venit ale Suricata.ro vor fi publicitatea pe site din partea retailerilor si producatorilor, proiecte de parteneriate diferite precum si sponsorizari ale retailerilor catre site „pentru beneficiile pe care site-ul le oferera acestora”.

Urmărește Daily Business pe Google News