„Foarte important si unic in peisajul autohton este ca aceasta campanie a fost realizata numai pe Internet, cu resurse si cu un concept care ne pun in fericita situatie sa tragem niste concluzii neinfluentate de alte medii cu privire la modul de functionare a online-ului, la ce inseamna prezenta integrata pe retele sociale, Google, Yahoo, continut video, etc. Practic, suntem in situatia in care livram strategie si creatie originale si construim studii de caz exclusiv pe on-line”, a declarat Mugur Patrascu, managing partner iLeo.
In ceea ce priveste componentele campaniei, s-a realizat un canal pe YouTube, pentru care s-au filmat peste 20 de materiale originale, acestea fiind mai apoi lansate pe bloguri.
O mare parte din retelele sociale clasice au fost acoperite prin realizari de pagini pe Hi5, Facebook, Linkedin si un cont pe Twitter cu un continut actualizat zilnic.
De asemenea, s-a initiat o campanie pe bloguri care a impartit bloggerii de top in doua categorii: cei pro si cei contra folosirii emoticoanelor. Tot pe bloguri s-a implementat un plug care oferea spre utilizare emoticoanele folosite in bannerele din campania media. De altfel, campania pe bloguri inca este in desfasurare, cu alte doua etape care vor incepe in aceasta saptamana.
iLeo este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital, parte din grupul Leo Burnett. Compania ofera un produs complet ce porneste de la strategie, creatie, crestere si promovare neconventionala pe aceste medii si dezvolta campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, avand ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand in medii emergente reprezentate de web, telefonia mobila sau contact personalizat.
Printre clientii iLeo si iLeo Buzz, divizia de media, se numara: Procter & Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia, KLM.