„Serviciile in care e specializata iLeo Buzz au in mare masura caracteristicile serviciilor media: negociere, cumparare, intermediere de spatiu media, optimizare, servicii post cumparare (post buy), strategie de media si comunicare pe online, dar sunt completate de servicii de creatie pe media online”, a afirmat Mugur Patrascu, citat de NewsIn.
iLeo Buzz se axeaza pe comunicarea online, fiind creata din nevoia unei abordari profesionale a acestui mediu. „Online-ul creeaza nevoia unei abordari specializate, in conditiile in care agentiile de media aloca Internetului o importanta proportionala cu procentul din bugetul total reprezentat de acest mediu (in cazul acestui an, undeva in jur de 2%)”, a explicat Mugur Patrascu.
El a mai afirmat ca a inceput deja negocierile pentru colaborari cu cei mai mari jucatori din piata de publicitate online si ca iLeo Buzz lucreaza pentru Danone, Puma Fragrances si Autoitalia.
iLeo este o agentie de servicii interactive care face parte din reteaua Leo Burnett & Target. In Romania, Leo Burnett & Target are in calitate de actionar minoritar compania Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, si mai cuprinde agentiile The Practice, Starlink Creative Services, Starlink Media si Starcom si shop-ul de creatie 23.