Prin site-ul PCCenter.ro, lansat recent cu o investitie de 5.000 de euro, Skin redirectioneaza clientii catre magazinele online partenere care vand produsele importate de companie, a spus Bianca Marcu, PR assistant al companiei.
„Inscrierea si listarea magazinelor online partenere Skin pe site-ul PCCenter.ro sunt gratuite, orice modificare de pret de pe site-uri se face automat si pe site-ul PCCenter.ro. Skin este importator si nu vinde direct utilizatorilor finali. Toate magazinele de pe site sunt dealeri ai companiei”, a specificat Marcu.
In acest moment, pe site sunt disponibile peste 1.000 de produse apartinand de 16 branduri. Odata cu introducerea produselor Nikon in stocul Skin, la 1 septembrie, numarul total al produselor disponibile pe site va creste simtitor, cu cel putin cateva sute, au spus oficialii companiei.
PCCenter comercializeaza patru tipuri de produse IT&C, din gamele PC, audio, foto si auto, printre brandurile prezente fiind Samsung, Leadtek, Asus sau Lexar.
Achizitia produselor listate pe site-ul PCCenter.ro se poate face doar din cadrul magazinelor online listate, clientul avand posibilitatea sa compare preturile si sa il aleaga pe cel mai bun.
„Noi distribuim la acelasi pret produsele catre dealerii nostri, acestia avand libertatea sa le vanda la ce preturi considera ei ca este bine pentru afacerea lor”. Diferentele de pret pot fi uneori destul de mari, un laptop prezentat la vanzare pe PCCenter.ro fiind de gasit , de exemplu, atat la pretul de 2.700 lei pe unul dintre magazine, cat si la 4.000 de lei, pe un alt site partener.
Skin a realizat in 2006 o cifra de afaceri de peste 12 mil. $ (9,48 mil. euro). Oficialii companiei estimeaza ca odata cu introducerea brandului Nikon incepand cu data de 1 septembrie, cresterea vanzarilor va ajunge la 100% in 2007 fata de anul trecut.
Skin are peste 2.000 de dealeri in tara, printre care companii ca Altex, Domo, Cora. Skin este o companie cu capital romanesc, avand in prezent aproximativ 60 de angajati.