- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

In lupta cu propriile slabiciuni, MySpace isi reface site-ul si strategia

10 Mar, 13:34 • Redactia DailyBusiness
Reteaua sociala MySpace, care se lupta cu audienta in scadere, concedieri si doua schimbari succesive de management, isi regandeste strategia de business si isi va relansa site-ul in saptamanile urmatoare, scrie presa internationala.
In lupta cu propriile slabiciuni, MySpace isi reface site-ul si strategia

Mike Jones, care a preluat functia de co-presedinte luna trecuta, impreuna cu Jason Hirschhorn, a spus ca deja unii angajati si-au pierdut vointa de a mai lupta pentru imbunatatirea companiei.

„Suntem intr-un punct in care avem nevoie de oameni care cred in noi”, a adaugat Jones.

„Nu vrem sa ramanem la 100-120 de milioane de utilizatori. Vrem sa crestem pana la 200-300 de milioane”, spun reprezentantii My Space.

Reteaua avea in prima luna a acestui an 1,19 utilizatori, in scadere cu 7,4% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce concurentul Facebook are in prezent 400 milioane de utilizatori.

Urmărește Daily Business pe Google News