Dintre consumatorii de Internet care urmaresc online emisiuni TV, circa 49% afirma ca sponsorizarea serviciului de descarcare a unui episod dintr-un serial le-ar putea creste consideratia pentru brandul sponsor.
Utilizatorii de programe TV prin Internet sunt dispusi, in proportie de 30%, sa cumpere produse ale companiilor care le sponsorizeaza serviciul de descarcare, in comparatie cu utilizatorii de Internet obisnuiti, dintre care doar 22% ar fi dispusi sa foloseasca produsele sponsorilor diverselor servicii online.
Studiul a mai aratat ca retelele TV pot atrage mari beneficii de pe urma sponsorizarii pe mediul online. Mai mult de 78% dintre respondenti au declarat ca posibilitatea de a urmari episoade TV online le creste gradul de apreciere a unui program TV.
De asemenea, 25% dintre utilizatorii programelor TV online au spus ca au inceput sa urmareasca regulat programele TV pe care le-au descoperit pe Internet.
Unii din cei mai activi sponsori pentru serialele TV din SUA sunt Verizon si Tropicana, pentru seriale precum „Neveste disperate” si „Anatomia lui Grey”.