Principalul motiv pentru scaderea numarului de vizualizari a fost faptul ca februarie are 3 zile mai putin decat luna precedenta, conform comScore.
YouTube a ramas portalul video cel mai vizitat in februarie, desi Hulu a inregistrat cea mai mare crestere a numarului de vizualizari, 34,7 milioane.
Site-urile Google au atras 41% din totalul vizitatorilor site-urilor video, cu 5,3 miliarde clipuri accesate si 99,4 miliarde unici pe YouTube.com.
Fox Interactive Media a News Corp. s-a clasat pe locul 2, cu 3,5% din piata si 463 milioane de clipuri vizualizate si 53,8 milioane de unici. Yahoo a ocupat locul 3, cu 2,7% din piata de clipuri video online si 353 milioane de clipuri accesate.
Hulu a crescut doua pozitii fata de luna ianuarie, ajungand pe locul 4 in februarie, cu 34,7 milioane vizitatori unici ce au vizualizat 333 milioane de clipuri.