De asemenea, la BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin Internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit.
Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati, respectiv gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit.
Totodata, barbatii platesc intr-o masura mai mare decat femeile facturile de utilitati.
Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucurestenii, urmati indeaproape de judetele Valcea, Iasi, Suceava si Olt.
Lansarea aplicatiei a fost determinata de tendintele mondiale de crestere a gradului de acces la Internet, de pe telefonul mobil, potrivit companiei.
„Bancile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin Internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile”, a declarat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail BCR.
Obiectivul platformei este de a da convenabilitate si reducerea costurilor de a face banking pentru clienti.