Motivul principal al acestei decizii a fost reducerea costurilor, conform Internet Corp. Reprezentantii companiei spun de asemenea ca aceasta miscare nu presupune o apropiere de natura comerciala fata de rivalul Boom.
„Costurile cu DoubleClick (detinut de Google – n.r.) erau mari, trebuia sa platim la mia de afisari. Am cumparat licenta de la concurentii nostri, Netbridge, pentru aplicatia Softure, urmand ca intr-un orizont de mai multe luni, peste un an in mod sigur, sa amortizam investitia. Per total, vom iesi mai ieftin”, a declarat pentru DailyBusiness Mihai Seceleanu, general manager al InternetCorp.
Seceleau a explicat ca in contractul de achizitie s-au stipulat in mod clar clauze de confidentialitate pentru ca datele despre campaniile de publicitate derulate de InternetCorp sa nu ajunga la concurenta.
„Am cumparat licenta si am instalat softul pe serverele proprii. Suportul il vom primi intr-adevar de la Netbridge, dar nu exista nicio posibilitate sa se ‘scurga’ informatii de la noi catre ei”, a subliniat Seceleanu.
Acesta a adaugat ca InternetCorp si Netbridge sunt concurenti, „neexistand sub nicio forma posibilitatea vreunei achizitii sau fuziuni intre cele doua companii”.
Oficialii Netbridge nu au putut fi contactati pana la ora aparitiei articolului.
Internet Corp a derulat anul trecut afaceri de 800.000 de euro, cu profit de 200.000 de euro. Boom a inregistrat afaceri de 2,9 mil. euro, cu profit de 14.000 euro, conform Ministerului de Finante.
Resurse suplimentare
– Orlando Nicoara, director MPInteractiv, a scris despre acest subiect pe blog-ul propriu