Juriul va fi format din trei echipe, iar jurizarea va avea loc intre 8 si 26 octombrie.
Bugetul Internetics 2007, provine din colaborarea cu sponsorii si partenerii si din taxele de participare, care vor acoperi nu mai mult de 10-15%, majoritatea veniturilor fiind atrase din pachetele de sponsorizare, au declarat pentru DailyBusiness organizatorii festivalului.
Competitiile din cadrul festivalului vor fi jurizate de specialisti online din Romania. Juriile editiei de anul acesta au fost formate in colaborare cu Asociatia IAB Romania, partener al manifestarii, potrivit organizatorilor festivalului.
In cadrul festivalului Internetics, se vor desfasura trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic. Fiecare dintre competitii va avea un juriu specializat, ales in functie de competentele intr-un anumit domeniu al industriei online.
Juriul Web Space de anul acesta este format, in ordine alfabetica, din: Adrian Alexandrescu – One-to-One Communications Director OgilvyOne Romania, Ana – Maria Bogdan – e-Business Consultant independent, Razvan Capatina – Managing Partner Business Results, Andrei Georgescu – Managing Partner White Image-Loyalty Solutions, Mircea Gheorghe – Digital Director Starcom, Cristian Gheorghita – Director de Marketing Kanal D – Dogan Group, Cosmin Golea – Director Executiv First-Solutions.net, Bogdan Musat – Developer & Platform Group Manager Microsoft Romania, Dragos Novac – Director General Krogos Software, Ionut Oprea – fondator si Online Communication Manager Blog Agency, Cristi Parvan – Research Director si Online Media Manager Zenith Media, Laurentiu Pop – New Media Manager Initiative Media, Ciprian Stavar – Managing Partner new media Agency, Razvan Varabiescu – Managing Director Media Direction. Juriul Web Space va fi condus de un presedinte: Ana – Maria Bogdan – e-Business Consultant independent.
Membrii juriului Web Promo sunt: Alexandru Badut – Project Manager, Business Development Rompetrol, Dan Berte – eMarketing Manager Vodafone, Marius Dascalu – Creative Director 2fresh, Constantin Ferseta – Marketing Manager neogen, Daniel Gavrila – Managing Partner Glue, Serban Goran – Managing Director CRM Direct, Radu Ionescu – Managing Director Kinecto, Razvan Matasel – Deputy Managing Director & Head of Planning Leo Burnett, Orlando Nicoara – Director General MediaPro Interactiv, Bogdan Nitu – General Manager & Strategy Director Webstyler, Mugur Paun – Manager MRM, Dan Petre – Managing Partner si Director al Departamentului de studii calitative D&D Research, Oana Solca – Web Shop & Web Care marketing manager Orange, Roxana Stoianovici – Senior Planner, Strategy & Development Green Pixel. Misiunea de presedinte al juriului Web Promo ii revine lui Orlando Nicoara – Director General MPI.
Din juriul Web Graphic fac parte: Romulus Agiu – Senior Motion Graphic Designer Petrol Advertising – Los Angeles, Adrian Botan – CEE Creative Director McCann Erickson, Daniel Gontz – Casa Gontz, Hartmut Kozok – Executive Creative Director Tribal DDB – Hamburg.
Taxa de inscriere este de 150 lei plus TVA pentru fiecare sectiune a competitiilor Web Space si Web Promo, cu exceptia categoriei de bloguri, unde taxa este de 50 lei plus TVA si a sectiunii „Campanii de bannere”, unde taxa este de 100 lei plus TVA. In ce priveste competitia Web Graphic, taxa de inscriere pentru o sectiune este de 50 lei plus TVA.
Premiile constau in acordarea unor trofee. In cadrul fiecarei categorii din toate competitiile, va fi decernat cate un premiu pe sectiune, denumit „Internetics Icon”, iar pentru fiecare competitie in parte va fi oferit un premiu „Best of Show”.
In cadrul competitiei Web Space, pe baza punctajului obtinut in sectiunile de concurs, va fi acordat premiul „Publisherul Anului”.
La Web Promo, tot pe baza punctelor acumulate in sectiunile acestei competitii, va fi desemnata „Agentia anului”.
Jurizarea va avea loc in trei etape, in perioada 8-26 octombrie. Prima etapa va consta intr-o procedura online. Juriul va fi impartit in echipe, fiecare dintre echipe notand un numar egal de lucrari inscrise in competitia pe care o jurizeaza.
A doua etapa se va derula tot online, cand toti membrii unui juriu vor nota lucrarile finaliste din competitia pe care o jurizeaza. Pe baza notelor stabilite de fiecare jurat in parte, in cadrul celei de-a treia etape, cand se vor intalni toti membrii juriului, vor fi stabiliti nominalizatii si castigatorii.
Inscrierile la Internetics 2007 au inceput luni, 3 septembrie, si se vor putea face online, la adresa www.internetics.ro, pana la 5 octombrie.
Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie infiintata in 1998, ca agenþie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.