Raportul a precizat ca aceasta crestere a fost rezultatul trecerii la viteze mai mari la Internetul broadband precum si al vanzarilor in crestere pentru laptop-uri. Valoarea pietei de publicitate online din Marea Britanie in 2007 a fost de circa 2,8 mld. lire sterline, acoperind o cota din intreaga piata de publicitate de 15,3%, in crestere de la 11,4% in 2006.
Cresterea de 38% a depasit estimarile IAB, care vedea o evolutie de doar 35% a publicitatii online din Marea Britanie.
„Este din ce in ce mai clar ca managerii companiilor se folosesc din ce in ce mai mult de Internet pentru publicitate. Companiile de advertising se intrec in a crea reclame originale pentru acest mediu”, a declarat Guy Philipsson, director executiv al IAB.
Publicitatea pe Internet a crescut in 2007 de noua ori mai repede decat intregul sector al publicitatii din Marea Britanie, care a inregistrat o evolutie de 4,3%, conform IAB.
Directorul executiv al IAB a precizat ca din ce in ce mai multe reclame sunt targetate pe segmentul feminin, intrucat femeile cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani au petrecut in 2007 in Anglia mai mult timp decat barbatii de aceleasi varste pe Internet.