eWatch, care urmeaza a fi lansat pe data de 15 aprilie, va oferi acces atat managerilor cat si directorilor de marketing apartinand companiilor de publishing online la date despre campaniile publicitare si vor putea, cu ajutorul informatiilor oferite de aplicatie, sa isi stabileasca strategii de dezvoltare si vanzari.
eWatch va permite tuturor editorilor web sa vada in timp real cine sunt principalii advertiseri de pe piata online, pe ce site-uri investesc acestia, cum arata reclamele lor, cat se investeste (investitie la rate card), ce se scrie despre campaniile si brand-urile prezente online, conform oficialilor companiei eResearch Corp.
„Din primele feedback-uri primite a reiesit ca pe piata din Romania acest serviciu era foarte necesar si asteptat. Primele reactii au fost foarte pozitive asa ca avem toate motivele sa fim optimisti in privinta succesului de piata”, a declarat pentru DailyBusiness Luminita Bostinaru, director executiv si actionar unic al eResearch Corp.
Aceasta nu a precizat ce numar de clienti estimeaza ca va atrage in primul an de activitate, dar a spus ca doreste amortizarea investitiilor in primul an de activitate.
„Teoretic de serviciul de monitorizare eWatch au nevoie toate agentile de publicitate, toti advertiserii care vor sa inteleaga piata online si vor sa fie jucatori activi pe aceasta si de asemenea toti publisherii online care doresc sa-si creasca incasarile din advetising. Asta ar insemna din start un numar foarte mare de clienti”, a mai spus Bostinaru.
In functie de marimea business-ului precum si a numarului de informatii la care clientii doresc sa aiba acces, abonamentul costa de la 200 euro/luna. Implementarea eWatch va fi gratuita pentru clientii care vor dori sa plateasca un abonament pe un an pentru a avea acces, in timp real, la datele si analizele pe care eWatch le furnizeaza.
Pe langa monitorizarea publicitatii de pe online, eWatch va permite clientilor si monitorizarea brandurilor dupa cuvinte cheie, serviciu similar cu NetClips sau cu cel lansat de compania Media Image – CyberAlert 4.0.
Oficialii eResearch Corp. au mai declarat pentru DailyBusiness ca deja lucreaza la versiunea 2.0, iar tot in luna aprilie pregatesc lansarea unui alt produs, eFocus, care va fi un serviciu de cercetare calitativa.