- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Investitie de 25.000 euro intr-un magazin online pentru genti de lux pentru laptop

21 Jul, 12:55 • Redactia DailyBusiness
Compania autohtona de retail Neocomm a investit circa 25.000 euro in lansarea site-ului LaptopGear.ro, prin intermediul caruia va vinde gentile de laptop marca BooQ si Red Maloo, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dan Iavorszky, actionar al companiei Neocomm.
Investitie de 25.000 euro intr-un magazin online pentru genti de lux pentru laptop

Compania Neocomm a introdus in premiera pe piata autohtona gentile marca BooQ pe 5 iunie, pana in prezent comercializand circa 50 de bucati. Pretul unei genti variaza de la 170 de lei la 720 de lei.

„Imi mentin estimarea de 700-800 de bucati comercializate pana la finele anului, cu atat mai mult cu cat am lansat magazinul online LaptopGear.ro, dar am si incheiat parteneriate cu alti retaileri, atat traditionali cat si din online”, a spus Iavorszky.

Neocomm a incheiat in ultima luna parteneriate cu NouMax (dealer Apple), Diverta, MarketOnline.ro sau MagazinulTau.ro.

„Nu ne vom axa doar pe magazine cu specific IT. Astfel, am incheiat contract de distributie si in Timisoara, cu Tobacco Shop, un magazin de cadouri, si urmarim ca in urmatoarele saptamani sa incheiem inca cel putin doua contracte cu alte magazine din mediul de retail traditional”, a specificat Iavorszky.

Neocomm a introdus saptamana trecuta si marca de genti Red Maloo, oficialii firmei estimand ca vor comercializa in urmatoarele 12 luni circa 400-500 de genti.

„Costul unei genti Red Maloo variaza intre 300 si 600 de lei. Acestea vizeaza in special posesorii de laptop-uri Apple si se adreseaza si segmentului feminin de cumparatori. Culorile sunt mai deschise decat in cazul marcii BooQ – roz sau verde”, a precizat Iavorszky.

Campania pe bloguri a dus la cresterea puternica a vizibilitatii pe Google a brand-ului

Neocomm a finalizat recent campania de teste a gentilor BooQ in randul a 10 bloggeri cunoscuti din Romania, efectele acesteia ducand in special la o crestere a vizibilitatii marcii pe rezultatele afisate de motorul de cautare Google, au declarat oficialii Neocomm.

„Inainte de campanie, la un search in Romania pentru brand-ul BooQ, Google genera 90 de pagini de rezultate. Imediat dupa campanie, Google genereaza peste 35.000 de pagini de rezultate”, a spus Iavorszky.

Cei 10 blogeri au oferit in principal review-uri pozitive gentilor BooQ. Unii dintre ei, printre care si Cristian Manafu, au opinat ca un aspect negativ ar fi faptul ca gentile au „foarte multe compartimente si buzunare. Prea multe pentru gustul meu. Eu deschid si bag. Niciodata nu il desfac sa il aranjez. La un moment dat m-am enervat ca nu gaseam ceva in el”.

Compania Neocomm continua promovarea online in Romania si prin intermediul blogurilor, printr-un concurs ce are amploare in special in SUA, ‘What’s in my bag?'”.

„Pentru a participa la concurs, cei interesati trebuie sa trimita o fotografie cu continutul gentii personale. Luna aceasta de exemplu, tema concursului este ‘cel mai neobisnuit continut al gentii tale’. Consider ca aceste campanii ajuta foarte mult la cresterea vizibilitatii marcii”, este de parere Iavorszky.

Neocomm este o companie infiintata in 2003 si care a activat pana in prezent in domeniul publicitatii si consultantei. Incepand cu acest an compania si-a schimbat domeniul de activitate catre retail. Actionarii companiei sunt Dan Iavorszky si sora sa, aceasta fiind o afacere de familie.

Printre producatorii de genti de laptop-uri prezenti pe piata autohtona se mai numara Dicota, Acer, HP sau Swiss Travel.

Urmărește Daily Business pe Google News