eMag, infiintat in 2001, a inregistrat anul trecut afaceri de aproape 35 mil. euro si estimeaza pentru 2007 dublarea cifrei de anul trecut, ajungand la peste 70 de mil. de euro.
In 2005, compania a pierdut circa 16.000 de euro.
„In anii 2005 si 2006 am investit foarte mult in logistica si in amenajari, datorita faptului ca ne-am mutat sediul, acest lucru resimtindu-se in activitatea noastra. De asemenea, ne-am crescut numarul angajatilor cu aproximativ 40%, pana la aproximativ 140 de angajati, acest lucru contribuind si el la acest rezultat”, a spus Apostolescu.
El a adaugat ca daca piata o va cere, va reincepe investitii masive, pentru a ramane una dintre cele mai competitive companii de pe piata magazinelor online de IT&C.
„In continuare ne vom centra, ca si anul trecut, pe vanzarile de laptop-uri si monitoare, incepand sa devina promitator si segmentul de home-cinema”, a mai spus Apostolescu.
Anterior, acesta a declarat ca in 2007 vizeaza pozitia de lider pe segmentul note-book-urilor, cu o cota de piata de 20%.