Site-ul este similar cu ZeList, care monitorizeaza blogurile din Romania.
Facebrands.ro monitorizeaza paginile romanesti de Facebook create de persoane si institutii (companii, ONG-uri etc), aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. La aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate.
In topul Facebrands.ro, pe primul loc se afla pagina cantaretei Inna, urmata de pagina lui Edward Maya si pagina Akcent. Clasamentul este structurat pe domenii (afaceri locale, cluburi si baruri, divertisment, educatie, etc).
Facebrands.ro include in acest moment in monitorizare peste 3.000 de pagini romanesti de Facebook, iar numarul acestora este estimat sa depaseasca in cateva luni cifra de 5.000. Aceste pagini sunt grupate pe www.facebrands.ro in 47 de categorii si 54 subcategorii, precum si un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din Romania monitorizate de acest serviciu.
„Adaugam zilnic zeci de pagini romanesti in sistemul nostru de monitorizare, insa recomandam tuturor marketerilor care gestioneaza astfel de pagini sa le inscrie imediat dupa lansare pentru a beneficia de datele monitorizate de Facebrands.ro”, a declarat Ionut Oprea, care este si seful IAB Romania.
„Datele prezentate de FaceBrands.ro sunt actualizate la un interval de 10 minute, oferind o imagine in timp real a prezentei brand-urilor romanesti pe Facebook”, a adaugat Andrei Stefan, managerul Byte Flux.
Oficialii Facebrands.ro nu au dorit sa declare care vor fi sursele de venit sau investitia in proiect.