Aplicatia a fost lansata luni, iar joi s-a semnat primul contract pentru implementarea acestei solutii, oficialul Itex mentionand ca la finalizarea implementarii va fi comunicat numele clientului si va fi facut public un studiu de caz.
„Myrecruiter este o aplicatie care ajuta la managementul procesului de recrutare si selectie. Exista module aferente fiecarui proces (candidati, proiecte, clienti, nomenclatoare, rapoarte, interviuri), fluxul insa poate fi stabilit de catre fiecare utilizator in parte, in functie de nevoile punctuale”, a mai spus Neacsu.
„Echipa implicata in dezvoltarea aplicatiei a inclus un manager de proiect, un analist business, doi programatori si un consultant de business, suportul si dezvoltarile versiunilor ulterioare vor fi asigurate insa doar de colaboratori interni”, a continuat ea.
Agentia de publicitate interactiva MbDragan a fost implicata in crearea identitatii, creatia web si designul de pictograme.
Oficialul Itex a mentionat ca „exista o politica clara de licentiere a produsului”, insa nu a specificat care este valoarea unei licente.
Printre clientii Itex se regasesc firmele Novensys, Evo Software, Tbi Financial si Vendio.
Printre produsele concurente pentru Myrecruiter se numara aplicatia Sincron produsa de compania de IT&C SincronHR, conform Valentinei Neacsu.
In 2006, firma Itex Management & Consulting a inregistrat o cifra de afaceri de 29.373 lei, conform datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor. Pentru 2007, oficialul companiei nu a facut publice date financiare.
Piata solutiilor informatice dedicate managementului proceselor de recrutare este estimata in Romania (conform unor studii efectuate de consultanti independenti internationali) la aproximativ 300.000 euro la nivelul anului 2006.
Cresterea estimata a pietei de software de recrutare este de peste 30% pe an, conform acelorasi surse.
Cititi si un articol despre piata software-ului de recrutare.