„Investitia am masurat-o mai curand in ore de munca si nu e mai mare de cateva mii de euro, in prezent”, a spus Comanescu.
„Informatiile MediaPedia.ro pot fi folosite de oricine cu citarea sursei si cat timp utilizatorul e de acord ca ele sa poata fi preluate in acelasi regim. In termenii open source, asta se numeste copyleft”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Iulian Comanescu.
In prima faza, proiectul nu va atrage venituri, a mai spus Comanescu.
„Portalul nu e gandit ca un business, ci ca un efort colaborativ comun. Dupa ce vom ajunge in stadiul relevantei si al utilitatii ne vom face si niste calcule. Doi sau trei dintre marii jucatori din comunicare sunt in principiu interesati de acest proiect, dar trebuie intai sa aratam ce putem. Deocamdata vreau sa vad unde duce MediaPedia ca exercitiu Web 2.0″, a declarat Comanescu.
In prezent, MediaPedia.ro este in stadiul „alfa”, abia dupa adaugarea a cateva sute de articole relevante urmand sa intre in beta. „Vom trece si de beta daca si cand vom gasi surse de finantare pentru el. Filozofia acestui tip de resursa nu se refera insa in primul rand la profit, ci la schimbul de cunostinte si colaborare”, a spus Iulian Comanescu.
„Lucrurile se vor echilibra asa cum s-au echilibrat pe Wikipedia, ba chiar mai bine. De pilda, atunci cand va exista un istoric al Pro TV, nimeni nu va sterge informatiile referitoare la datoriile imense la stat din epoca Nastase”, a mai spus Comanescu.
Pe langa internautii care vor scrie ocazional, portalul MediaPedia.ro targeteaza si directorii de comunicare ai trusturilor de media.