Compania va continua sa puna accentul pe relatia cu partenerii, pe care ii va promova inclusiv pe noul magazin online, au spus reprezentantii Kaspersky. Printre parteneri se numara Asbis, Romsoft, Ager, Gecad Net, RHS si Punkt Net.
Odata cu lansarea magazinului online, filiala locala a producatorului rus de solutii de securitate a angajat inca un om pe pozitia de channel manager, ducand numarul total al angajatilor Kaspersky Romania la sapte.
In ceea ce priveste software-ul de securitate pentru smartphone-uri, lansat de companie in iunie, reprezentantii companiei au subliniat ca „inca nu poate fi vorba de volume mari de vanzari. Piata are insa un potential de circa 3 mil. de smartphone-uri”.
Pentru promovarea software-ului de securitate pentru smartphone-uri, Kaspersky a derulat o campanie impreuna cu Asus, in care fiecare telefon al companiei amintite avea preinstalat sistemul de securitate al Kaspersky.
„Discutam in acest sens si cu Orange si cu Vodafone, nu stiu ce succes vom avea cu acestia. Pana la urma, tine de oameni – ca managerii celor doua companii sa inteleaga valoarea adaugata pe care o au astfel de software-uri preinstalate, in special pentru clientii de business”, a declarat Teodor Cimpoesu, manager al Kaspersky in Romania si Bulgaria..
Printre concurentii Kaspersky pe piata din Romania se numara BitDefender sau Symantec.