Spre comparatie, alte publicatii importante de business din online-ul romanesc, si printre cele mai scumpe din punct de vedere al publicitatii, practica tarife de circa 4 ori mai mici. Ziarul Financiar, care apartine MediaPro, si Wall-Street.ro, dezvoltat de Internet Corp, practica un tarif CPM de 100 lei fiecare, Capital.ro, al trustului lui Bobby Paunescu, de 95 lei, iar portalul Money.ro, al Realitatea Catavencu, are un tarif CPM de 90 lei, conform rate-cardurilor publisherilor respectivi.
Pe o piata a publicitatii online in scadere, unde reducerile agresive de tarife au devenit regula, Key People a operat cresteri ale tarifelor in ultimele luni, pe fondul dezvoltarii comunitatii in care activeaza in prezent circa 4.000 de membri – oameni de afaceri si manageri de top din business-ul romanesc.
Comunitatea KeyPeople are circa 25.000 de vizitatori unici lunar si ofera membrilor sai ocazii de comunicare cu specialisti de top in diverse domenii, oportunitati de a incheia noi afaceri si parteneriate, de a gasi job-uri noi sau de a face angajari pe pozitii-cheie, calitatea comunitatii fiind garantata de redactia DailyBusiness.ro, o publicatie cu peste 3 ani de experienta pe zona business-ului de top.